Klantenservice
Klantenservice
U kunt ons bereiken via een van de volgende kanalen. Wij geven de voorkeur aan email contact.Â
Veel gestelde vragen
Navigeer met uw mobiele telefoon, tablet of computer door onze website. Gebruik daarvoor de aanklikbare navigatie of zoekfunctie. Zodra u een product naar keuze heeft gevonden kunt u deze direct toevoegen aan uw winkelwagen. Soms moet u per product eerst de gewenste opties selecteren alvorens u een gemaakte keuze aan uw winkelwagen kunt toevoegen.
Nadat u alle producten van uw keuze aan de winkelwagen heeft toegevoegd, kunt u kiezen voor afrekenen. U wordt vervolgens door een veilig betaalproces geleid.
U kunt feitelijk niets fout doen en bent ook niet tot aankoop verplicht. Heeft u alle betalingen succesvol doorlopen, dan verwerken wij de bestelling en zal deze zo snel mogelijk verzonden worden. Zelfs na aankoop kunt u uw product, mits in nieuwstaat, weer retourneren. Lees hiervoor de uitleg van het retourneren of ruilen.
Snel! Email wordt doorlopend en 24/7 door ons bewaakt en waar mogelijk direct beantwoord. Ook in de weekenden. Email communicatie stelt ons en de klant in staat, goed en snel inhoudelijk te reageren waarbij alle partijen gestelde vragen en antwoorden ook goed terug kunnen vinden.Â
Doorgaans de volgende werkdag! Snelle levertijden zijn zeer belangrijk. Voor u en voor ons. Wij werken met verschillende postbedrijven samen om te werken naar een bezorging op de eerst volgende werkdag. Soms lukt een bezorging niet de volgende dag. Hierover wordt u via de link van de track & trace code geiinformeerd, die u via de bevestiging email heeft ontvangen.
In bijna alle gevallen versturen wij via zogenoemde pakketdienst waarbij altijd een track & trace code hoort. Deze code kunt u vinden in de allereerste bevestigingsmail nadat uw afrekening succesvol heeft plaatsgevonden.
Heeft u geen track & trace code ontvangen of werkt de link vanuit de email simpelweg niet? Neem dat contact op met de klantenservice. Bij voorkeur via email op klantenservice@bundicare.nl.
U ontvangt geen track & trace code indien bij een bestelling heel nadrukkelijk is vermeld dat dit brievenbuspost is.